Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Sunday, November 2, 2008

Lawatan ke TAA , Bota Kiri


Assalamualaikum.
So , pada 28/10/2008 , kami telah berjaya sampai ke TAA , Bota Kiri, Perak tanpa sebarang masalah kesesatan. Ini kerana Wife saya biasa dengan jln tu dan adanya papan tanda TAA kat jalan utama. Kalau X ada papan tanda tu mmg terlepas la kami.
Seperti yang di tulis dalam blog TAA, kami x berkesempatan bertemu dengan En Azman dan Kak Ieta. BTW , kami dpt bertemu dgn Mr Aris dan isteri yang mmg peramah dan X lokek ilmu. Apa saja yang kami tanya di jawab dengan panjang lebar dan konfiden. Kami yg dengar pon turut sama jadi bertambah konfiden. Byk benda yang saya dan isteri tanya kerna kami kan baru berjinak jinak dgn cendawan. Antara yg di tanya kami ialah cara packing cendawan dan penyimpanan, suhu bangsal dan pasal steamer. Kalau X silap saya steamer TAA bleh muat 500 @ 550 beg media. Mr aris jugak ckp yg steamer tu nak modified skit lagi. Semoga berjaya .
Alang alang dan sampai tu, kami borong le apa yang patut. Beg media mesti x terlepas nya untuk beli selain set penutup dan packing plastic.
Apa apa pon kami ucapkan berbanyak terima kasih kepada Mr Aris dan isteri kerana sudi melayan karenah kami selama beberapa jam. Juga kepada Encik Azman dan isteri, harap dpt berjumpa di masa hadapan.

No comments: