Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Saturday, November 29, 2008

Hibernate !

Assalamualaikum.....

Skarang nie , kami di MyWish Agrotech sedang membuat post mortem atas segala cabaran dan masalah yang kami hadapi. Jadi mungkin x aktif untuk post blog .

Hari Sabtu yang baru lepas, kami telah pergi berjumpa dgn Cikgu kami , Puan Ros ( Agrosun ) minta khidmat nasihat dan upgrade ilmu kami yg sejemput nie. Seperti biasa , Puan Ros memberi tunjuk ajar yang melimpah ruah kepada kami yang mmg tak malu nak bertanya.

Di situ kami tahu di mana kesilapan kami dan di mana patut kami perbaiki. Kami masih blajar lagi dan byk yg kami x tahu.

Juga ingin ucapkan kepada para otai otai dan pengusaha lain yg memberi komen kepada kami untuk improvekan keadaan kami. Semuanya akan di ambil kira dan di praktikkan.

Note : E-book ringkas mengenai dunia cendawan dah siap. Skarang tgh test kandungan dgn student student IPT. Kalau they enjoy, kami akan publishkan di sini. Tujuan E-book tersebut bukan nak bagi pembaca bleh terus buat tanaman cendawan , tapi pengenalan kepada dunia tanaman cendawan sebelum serius atau masuk kursus intensif. E-book ini di hasilkan atas permintaan beberapa student & rakan rakan yang ingin gambaran secara kasar dunia cendawan. ( kami x larat nak cerita. Bagi depa baca plak )

MyWish Banner 2

1 comment:

Anonymous said...

membaca seluruh blog, cukup bagus