Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, October 31, 2008

Lawatan ke Agrosun, Relau


Salam semua. Maaf lama x update blog kerana kabel kena curi. So, pada 26/10/2008, kami telah ke Agrosun, Relau untuk mengambil bongkah yg kami order berserta peralatan membuat cendawan yang lain. Kedatangan kami di sambut mesra oleh Puan Ros dan suami serta kak Ana. Kami sempat juga ulangkaji pelajaran cendawan nie dgn Puan Ros ( Cikgu kami ni ) dan kak Ana. Juga sempat kami melihat steamer baru yang boleh memuatkan 700 beg pada setiap kali kukus. Bila le kami dpt steamer camni.
Bila tengok schedule buat beg media Agrosun, perhhh sampai tahun depan pon dah ada.Tahniah kepada pihak Agrosun yang semakin berjaya dan berdaya maju. Puan Ros juga ada beritahu nanti nak pakai bagging machine lak. Bertambah cepat le process pembuatan beg media. Senang ler kami nak order nanti.Kami juga sempat bertanya mengenai cara packing dan penyimpanan cendawan segar setelah di kutip agar dapat bertahan lama.
Sekali lagi di ucapkan terima kasih kepada warga Agrosun yang sudi melayan kami .

* Update dari opis nie.

1 comment:

DUŠKA ALŽBĚTA said...

Saya akan sangat mengesyorkan perkhidmatan pembiayaan meridian Le_ kepada sesiapa yang memerlukan bantuan kewangan dan mereka akan membuat anda berada di atas direktori tinggi untuk sebarang keperluan selanjutnya. Sekali lagi saya memuji diri anda dan kakitangan anda untuk perkhidmatan dan perkhidmatan pelanggan yang luar biasa, kerana ini merupakan aset yang hebat untuk syarikat anda dan pengalaman yang menyenangkan kepada pelanggan seperti saya sendiri. Mengharapkan anda semua yang terbaik untuk masa depan. Perkhidmatan pembiayaan meridian adalah cara terbaik untuk mendapatkan pinjaman mudah, di sini ada email..lfdsloans@lemeridianfds.com Atau bercakap dengan Encik Benjamin Pada WhatsApp Via_ 1-989-394-3740 Terima Kasih untuk membantu saya dengan pinjaman sekali lagi dengan sepenuh hati saya bersyukur selama-lamanya.