Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, September 5, 2008

Tapak Projek Baru

Assalamualaikum...

Hmmm.. setelah berhempas pulas memningkan kepala, kami akhirnya memutuskan untuk buat projek nie dalam bangunan. At first nak try rumah kedai tapi blanja besar sgt ( kos sewa ler ). So kami pon survey dan dapat rumah semi D. Luas tu kira OK la. Ada 3 bilik dan ruang tamu yg luas. Bleh modified untuk letak rak kat ruang tamu tu. Belakang rumah tu ada tanah sikit yang cukup tuk buat tempat bagging dan kukus ( tong drum ler ). Cuma tempat untuk packing dan stor aja tgh dok adjust. Dari 3 bilik tu, 1 buat tempat suntik benih.
So , kepada para usahawan, kekawan yang dah buat project dalam bangunan siap cam kami ni, minta ler beri tunjuk ajar camna nak control suhu dan kelembapan. Juga sesuai ke ruang tamu buat letak rak sebab yang saya paham kena ruang basmi bakteria. Besar tu..

Tapi kalau permintaan tinggi, kami akan berpindah ke tanah yg kami sewa ( Tapak asal ) dan buant bangsal cendawan seperti yg di ajar kepada kami. Cuma tanah tu sampai skarang x di tebas rumput dia oleh tuan tanah. Mungkin bulan puasa kot .

No comments: